Friday, January 27, 2012

Holiday @ PD

3 comments
Sementara tunggu en. hubby buat DIY almari baju..Dgn tahap bosan gaban, mari kite tulis blog ttg holiday kami @ PD..

Last week during CNY, sy telah diculik oleh en. hubby dan dibawa berjalan-jalan ke PD (Port Dickson)...[dengan en.hubby bawa jln kemana-mana pun x kisah asal dpt bersama dgn dia...weeeee...]

Actually, ni merupakan 1st official holiday kami sepanjang kami berkahwin..So, perasaan tu x ley nak imagine...its beyond happiness..(terlebey gembira)..heheh..
 Weeee...eppi..eppi..weee..yamhoo!! ayang nak bw p holiday..:)

Eventhough tgh pregnant n due lg beberapa minggu, percutian ni rasa mcm ala-ala honeymoon pun ada...smile..kesimpulannya Baby+Honeymoon= BABYMOON.... :)

En.hubby telah booking hotel @ Grand Lexis Port Dickson . X silap ni hotel 5 bintang..(tgk servis dh tau dh ni mmg hotel 5 star)..sangat lain mcm layanan diberikan..(ala-ala VIP gitu)..Kat sini best sgt2 sebab konsep ala2 Bali pun ada..Then, bilik semua mmg dibina atas pantai..(Boleh la nk skodeng dr atas)..Best lagi sbb dlm bilik ada private pool...(yeayyy..boley main renang2 sesuke ati tanpa dilihat oleh strangers..n swimming bersama2 en.hubby tercinta...Tetttt...hehehe)..Rasa mcm x nak keluar jer dari bilik sebab semua facilities ada..Boring2 en.hubby sewa dvd n kitorng tgk movee mcm menontot Gold tiket kat GSC gituh...

Bilik kami yg best..best..best.. :)

Aktiviti petang pula kami just jalan2 sekitar Grand Lexis melihat sunset n makan angin melihat pantai..Al maklumlah sebab bawak mak buyongkan...Kalu x larat ley panggil Buggy servis (most of the time mmg kami guna servis ni.. :p)

 Vroom..vroom..yeayy..waiting for buggy to get me..:p

Kat sini boleh juga utk sesiapa yg suke memancing boleh la memancing kat sepanjang balkoni diluar bilik..Kalu buat family day, lagiii byk aktiviti boleh buat..utk outdoor boleh main bola pantai, memanah, crabbing, fishing, naik basikal dll..indoor pun seronok..me n en.hubby main kat games room, main tembak dinosour..Bang! Bang! Bang!..Lain2 kalu nak main lawan2 sumo, race car, ber 'Wii' ke boleh la penuhkan aktiviti kat dlm games room ni..Swimming pool kat luar pun seronok juga if bawa kids n utk parents kalu nk guna sauna or gym pun disediakan..


For food....makanan dia x delah sampai tahap nk kena excited like "Fooooood Glorious Foooood!!!"heheh..maybe sbb kami dtg on weekday so x berapa byk sgt la mknn yg meriah2..tapi boleh tahan sedap la buffet breakfast yg disediakan..Makan utk kenyang jer..Utk Dinner, Dinner 1st day mmg complimentary dari hotel, 2nd day kami order jer hantar bilik sbb mak buyung x larat nak jalan2..hehehe..

 Jalan2 sekitar Grand Lexis bersama en.hubby..weeee seronok..

Last day @ GL,  dh start monyok sbb nak tinggalkan tmpt best..x dpt dah nk main berenang2...huhuh..Lps breakfast terus balik bilik terjun masuk pool...then siap2 kemas utk check out..sob sob..
 sedih nk kena checkout.. :(
en.hubby yg happy coz dpt bawa his beloved wifey p holiday (ayat poyo dr sy)... :p

Okla..itu shj cerita sy ttg holiday @ PD..

P/S Utk en.hubby thxs sbb ajak sy holiday..Kalu ada rezeki lagi kite jln2 lagi k..Luv u..muahxxss..

Lots of Luv..
Juz Love Pink...

Wednesday, January 25, 2012

Nephew's wedding

0 comments
7hb Januari 2012 merupakan hari bersejarah bg anak sedara sebelah my sis---> Hussin..Wedding diadakan @ dewan Putrajaya Presint 8..Seronok time wedding ni coz dpt berjumpa sedara mara yg jauh n dekat..Ada yg dtg dr Melaka, JB, Muor, Kedah..senang kata satu M'sia lah..heheh...Dr S'pore pun ada, ramai gak saudara nun di sana sblh mak n ayah..Nwy, nie lah dia Tuan Rumah yg menganjurkan wedding anaknya..My Sis n BIL..

Tema merahhh gituh....Tema ni kena pd masanya coz bln ni kan CNY..so mmg senang nak cari barang2, aksesori, baju dll time ni..Sweetnya couple ni..Ini merupakan perkahwinan anak kembarnya Hussin..Ni pula raja sehari---> Hussin n Dila..

 X putus2 org datang sampai pukul 4 ptg still lagi ramai..Kami adik-beradik, anak-sedara, sepupu2 semuanya duk lepak2 kat area luar dewan sambil bg support to my Sis n BIL..

Penat tapi puas..Puas dpt jumpa semua org..huhuh..Thxs to my dear hubby sbb tolong capture pics2 of my families n of coz my pics yg nembam2 tu..heheh..Luv u olls...

Ini gambar actually lum ready lagi sbb tgh tunggu ramai lagi sedara mara kat dlm dewan tu..semua tgh sibuk2 panggil yg lain..hasilnya semua duk usha dewan..hehehe..

Yg ni pula gambar keluarga my Sis n BIL..gambar bersama anak2 n menantu n cucu2..big eppi family..Amin...

P/S Next nak update about holiday..mmm nak minta encik hubby tlg updatekan into my blog ley?? pls pls..pretty pls... I really luv went he start blogging it..(my dear pandai goreng2 dlm blog bab2 holiday ni..) :p

Monday, January 16, 2012

AZAM 2012

0 comments
Seriously its really too late nak update stuffs like ur 2012 resolutions..tapi nak jot down juga-juga as a benchmark for me to become a better person than before...

  •  menjadi ibu yg baik utk baby yg bakal lahir dlm beberapa minggu shj lagi...

  •  menjadi isteri yg solehah dan cantik seperti sediakala utk my dear hubby...(kena bekerja keras during confinement nanti.. :p )

  • extra super duper rajin utk siapkan beberapa chapter utk my PhD thesis..(Oh my hardworking spiritzzz...where ru??? cepatla muncul..shinkk!!) :)
Those yg duniawi, yg ukhrawi pula..semoga menjadi insan yg solehah dan tidak lalai meninggalkan ibadah2 yang wajib..N also dapat qada puasa for last year..

Itu jer..nampak macam x banyak tapi berat n susah nk accomplish azam baru tahun ni..Hopefully my family especially my dear hubby will always be there for me utk capai semua ni..Amin..

Wednesday, December 28, 2011

RECAP 2011

1 comments
Bismillahirrahmanirrahim...

Nearly one year blog ni tidak berupdate...rasanya bukan dah jadi sesawang lagi tp lebih dari itu...heheh....Anyway, only few days we’re entering into new series of life of 2012..Terasa macam nak summarised my life journey during this year. The moment that I shared wif my beloved family and friends....Besides, adalah juga isu on 2011 utk diupdatekan dlm blog sendiri..huhuh..

Early Jan, if not mistaken..me n my dear balik kampung @ Kuala terangganu...Masa ni teringat yg my dear belanja makan dekat restoran Paradise Deluxe..Masakan mmg sedap n boleh tahan sesuai la dgn harga n restoran ni pernah masuk rancangan JJCM( jln2 cari mkn) @ TV3..Kami makan beramai2 dengan family sebelah my dear...Dia punya Tomyam n masakan ketam sgt sedap..nyum nyum...Next time kalu murah rezeki lagi nak ajak mkn sini lagi..Then dlm restoran ni adalah pasang kugiran, org duk nyanyi2 sambil tetamu menjamu selera..Oh oh..satu jer x best kat sini..dia nyer air n desert biasa-biasa jer...kurang menarik..

Dlm bulan Mac, if not mistaken ada wedding kwn2..Kak Rumi and Ila mok..Kak Rumi kwn belajar ketika buat Master bersama n Ila Mok pun sama...Ila still smbg blajar same wif me..Yang boringnya bila Ila dah kawen susah giler nak culik minah ni p mana2..Makin bz ado...huhuh..

Bulan April my nephew punya bakal wife n their families nk dtg utk discuss about engage n wedding stuff...So, ada makan2 kat umah kakak. Kami adik beradik bawa deserts jer..Me order jer  kat kwn my dear, apam pocca dot...Seronok la juga sbb dpt berkumpul ngan family yg ada kat area KL n Selangor..
 Then dlm bulan April ni juga, my mom ada buat kenduri doa selamat but something unlucky n bad incident happened to us, me n my dear terlibat dlm kemalangan...OTW nak balik Muar, somewhere near Rembau Highway, suddenly it start raining heavily n then one stupid car mati @ the middle of the highway n everybody started panicking and engaged an emergency break. Lucky us, my dear x langgar others vehicle in front of us, tp bila that stupid bus x cukup break langgar dr belakang n gave us the traumatic moment of my life, seriously the incident made others vehicle bump into each other sequently..adalah dlm 10 or lebih kenderaan n menyebabkan kami pun terlibat sama..Alhamdulillah nothing seriously injured..thanks to my sis n BIL sbb tlg settlekn pe2 yg patut n my toughness hubby yg kuat semangat menghadapi situasi dgn tenang..Nwy, kami balik juga Muar but tumpang my sis, then masa kenduri tu bdn mmg sgt lemah..terasa la tulang belulang kena high impact dr perlanggaran bas.. I guess this is one of my bitter memories of 2011..

In Mei, yeayyy sgt suke bulan ni.. Bcoz bulan ini adalah bulan kelahiran seorang bdk perempuan yg sgt poyo..yep its me..:) Dlm bulan ni sambut 2x bday..double the cheerish! double the moments! weeeeee..., sekali sambut dgn family kat kg, abg ayob belikan kek then sambut ramai2 kat kampung..Saje suke2 utk hiburan coz ada anak2 buah ley join main tiup2 lilin.. n lg skali dgn my dear..This time special sbb kek kali ni dibuat khas utk isteri tersyg...cewahhh...homemade baking kek from my dear..Really2 touch..TQ so much my dear hubby..Luv u always..And this is one of my Sweet memories of 2011...

Then, in Jun..my BIL sebelah my dear welcoming a new baby boy into their family..Then a few days me n my dear got a good news..After nearly 3 years of marriage, finally we’re having a blast moment..We gonna entering the parenthood life...Alhamdulillah...Seriously, my dear r so surprised coz we didn’t expect anything..Maklumlah my period cycle slalu bertukar2...Alhamdulillah...Alhamdulillah..Alhamdulillah.. Happy mode..:D

Bln Julai, Ogos n Sept..x berapa pasti apa yg berlaku masa ni..but surely this time mmg tgh allergy pregnant..Mabuk2, bdn rasa letih, pening2, asyik kena berehat jer...n my dear pun kena pembawakan budak sekali..Hampir sebulan kut my dear rasa x sedap badan n amik cuti yg lama..heheh..cian dia..Oh bln September ada Hari Raya Aidilfitri, me n my dear sambut beraya @ Kuala Terengganu..Even though family sebelah my dear x ramai tp sambutan tetap happening and aman damai..piece..Setiap rumah yg kami lawati mknn lain2..kalu balik Johor conformed mkn ketupat ngan lodeh n sambal kacang jer..heheh..Nwy, kalu balik KT ni senang nak tangkap family pics sbb suasana tidak seharu biru mcm kat Johor..fefaham jelah terlalu ramai sedara mara bertempiaran..masing2 ikut hal sendiri..susah nak wat gathering btol2 n have a perfect pics moment..Apa2 pun yg penting dpt berjumpa sedara-mara n mohon ampun n maaf sesama..

Bln Oktober, my dear dah nak masuk 3 series..heheh..masa bday my dear I just wishing him..nak bagi hadiah pun dia x mo..my dear ckp our baby in my belly is the best gift ever for him this year...Im so touch..sob sob...TQ hubby...Ur so wonderful n im so blast to have u in my life. Hopefully our relationship will be last forever n ever til the last breath..XOXO..
Then, my sis..Kak ruby telah tamat blajar PhD in Comp Sc. @ UTEM...Beberapa family belah kami dtg memeriahkan konvo my sis..Ada mak, abg Ayob, Cikru, me n my dear n of coz anak2 n suami kak Ruby..Lepas graduation kami mkn beramai2 di JJ Melaka..Oh oh ABC kat food court JJ Melaka sgt besttt...slurpppps....drooling...

In Nov, kami dah mula shopping brg2 baby sket2 sbb masa ni ada baby fair n sales @ midvelley...Beli brg2 yg wajib dulu..Checklist utk brg baby n mommy pun dpt dr kwn2...

And finally, Disember..jeng jeng jeng...suke..suke..its our wedding anniversary month..12/12 its our solemnization day..So this year dah masuk our 3rd  year...Rasa mcm baru jer berkahwin...heheh...mula2 x nak buat sambutan tp dlm diam2 ada org tu buat research tempat mkn yg best..:p..Ingat nak p jln2 makan angin kat PD tapi sbb tgh musim cuti sekolah ni conform harga penginapan lebih tinggi dari rate biasa...So, kami just plan mkn2 jer..x pe x kisah...asalkan dpt together dgn org tersayang time ni..lepak umah pun best..hahah...Nwy, my dear mula2 nk buat suprise la tmpt mkn then dah masuk KL bg hint nk p somewhere kat KL sentral..(Elehhh nak suruh org tlg GPS la tu..tugas co-pilot mmg camni...dah pro dah main GPS ni..:p)...Last2 jumpa juga tempat ni..Hotel Le Meridien (next to Hilton)..Kami berbuffet disini...yamhoooo....mknn2 buffet kat sini semuanya best especially desert...oh well x sure ni hotel bape star tp harga boleh tahan..bukan boleh tahan murah yer..boley tahan mahal...hehehe...sekali sekala...Esoknya sambung lagik kami turun KLCC makan kat Chillies...wah wah mantapzzss...This is the sweetest moment eva!
And yeah semalam, kemuncak kegembiraan when my my dear bg suprised gift..Oh oh serious x ingat pasal benda ni..tapi bila tgk kotak dari Korean Air Mail, terus pop up in my is cerita korea Protect The Boss..Cerita yg agak lawak n serius pun ada tapi jln cerita best..We watching it together every weekdays @ channel 393 astro...Dlm cerita ni karakter hero dia belagak macho tapi dlm hati ada taman..hehehe..set peribadi mcm seluar tido n mainan hero ni is Dooly ( watak kartun Dinosour yg comel di korea)...hahah comell...Nwy, patung Dooly ni agak rare n susah nk jumpa kat kedai mainan kat Malaysia..so, i just hoping n wishing it fall from the sky..:P heheheh...I dunno how but my dear ordered it online n suprised me...TQ again my dear husband...im so grateful...:)
  Tadaaa.....Dooly in da house! So kawaiii (comeynyerr..)
I guess hanya ni shj yg mampu dicoretkan in 2011..The bittersweet memory of 2011...Tulat dah masuk New Year 2012..Happy New Year kwn2 n sedara mara n kwn2 blog yg sudi membaca blog ini..Next blog maybe nak coret bout my azam 2012..weeeee...Angan2 my jenin..:P...Salam semua...Cheers always...:D

  

Monday, November 22, 2010

Testing 123

0 comments
Hi all...

Just trying my new app using iphone 4...im using blogger plus..123 post it..

Sunday, November 14, 2010

The ups and downs of my life

0 comments
Life is made up of ups and downs..sometimes ur so happy..excited and thrilled and u want to put a very wide and longgg smile in ur face all day long but then for just no reason, u feel so gloomy..sad..lonely and down until u can see a dark cloud passing in front of a bright sky for a moments and suddenly u just wanna be in a silence mode and put the insincere happy face to ur surrounding..

Yer..apa yang aku merapu meraban kat atas ni just simple preamble introduction since my blog are getting rusty..Oh ya...by the way, TQ SO MUCH to all the readers and bloggers around the world yang sudi baca blog ni even though I didnt put so much effort to write it in global language (english)..It seems likes if I write it in my native language, I can feel my adrenalin is pumping..huhuhu..sorry guyss..

Sepanjang bulan Oktober 2010 ni..banyak saat manis, tawar, pahit, masam...semualaa ada..and yet, I really want to share it with u guys especially to my family yang baca blog ni..ur so awesome..Well, its a little bit kind a mix up seems I dont really have a specific topics this time...

Ini masa saya sakit..me selalu sgt dapat migrain..nak ckp ada darah tinggi..bila check kt Dr normall jer...nak ckp stress..x dela stress mana pun..kesimpulan kepala rasa berdenyut-denyut sgt..n x larat nk buat pe..So, my dear lps balik keje tlg masakkan bubur n lauk-pauk sebelum mkn ubat...Berselara sgt mengalahkan org sakit..mana x nya..dia punya lauk pauk mmg marvelouss...terus sihat...heheh..Thanks dear..


Then..saje nk introduce my one n only pet yang paling gedik n selalu minta mknn kat tuan dia..jeng..jeng..jeng...KOKO...
Koko ni x taula spesies kucing pe..tapi rasanya kucing common jer..dia punya selera mkn mmg super duper lapoo jer..tp bdn kurus kering gak..asal kami balik jer mulaa la dia meoww2 mcm x dpt mkn 100 hari..(bak kata my dear) heheh..padahal hari2 bg mkn..yg berkhasiat lak tu...Tp x pela layankan jer..sbb org kata bela kucing ni murah rezeki...n i believe it...:D


Dlm bulan ni jg..the day sblm bday my dear..penyamun x mkn saman masuk umah kitorng..selepas kejadian pecah umah ni..kami mcm x de mood sgt..keesokkannya terpaksa panggil tukang rumah baiki rumah n cancelkan booking utk celebrate bday my dear..but then every year x pernah lupa bg simple gift as a sweeet memory for him..X kisah la mahal or murah asalkan pd hr tersebut org tu tau kite sentiasa ingat pd dia..cheers...:D

Me mmg rajin berjalan-jln umah sedara-mara especially my older sis yg duduk area KL n Selangor during weekdays coz they all fully housewife n always available all the time..And apa yg special kt salah satu umah my sis is FRIESKIES..Seekor kucing jantan yang baru jer nk dikawenkan ngan my KOKO..tp rupa2nya my sis dah buat castration..Cian Frieskies..hilang kejantananness..huhuh...Snap pics frieskies..klik..klik..


Then..nak mengeluh tp org kata x baik..tp nak buat sound effect 'haishh' jugak...Asal bulan 12 jer mcm2 hal akan berlaku dgn kami..And mostly often involving financial..huhuh..DLm bulan ni..masa utk byr road tax..bil itu n ini..servis car..renew this n that...n the most hated part is..pindah umah..pindah umah okay lagi but this year me kena pindah office juga..hmmm...

Selamat tinggal Bukit Jalil...Bangi here we come!
Selamat tinggal Kabin 8...New office here I come..new building..new furniture..new spirit..mcm2 new la..all brand new..P/S No pics added for home n office..(PnC coz nanti ada stalker susah..ramai peminat u..huhuh :p)

This is my mom..Pn.Fatimah Suntong..She is 73 years old..SOmetimes I do snap her pics just to remembering her and keep it as my sentimental memory..Mom..I luv u and i always be...My mom is ageless..still sihat n gagah..n multitasking..n what I really like about her is..She is 'satellite moving'...Sbb apa2 berita family surely my mom will update it to all my siblings rite away...mmg cekap n cepat..hehehe...


hoyeahhh...ini masa kami berjalan-jln di JJ Equine..ada Kenny Rogers..saja nak bagi korang laparr...heheh..lapar x..lapar x..? :p


Setelah beberapa bulan tunggu punya tunggu..ingatkan makan byk sbb lapa..rupanya Koko tgh preggy...ingatkan makin tembam..lps beranak kurus cikeding balik..Mana x nya..menyusu utk 4 ekor..Thenn..makhluk2 yang baru kenal dunia ni kami beri nama...

Si PUTIH (sbb warna putih)..
COKLAT (sbb warna coklat)..
TIPAH (sbb ada tahi lalat Latifah Omar) n
SOX (sbb semua kaki tgn dia mcm pakai stokin)....

n semua makhluk2 cute ni telah dilatih tubi utk buang air dlm tandas...supaya senang duk bandar x menyusahkan jiran seblh menyeblah....

My Pink fever will never end...last weekend my niece buat majlis akikah n cukur jambul dan telah menempah cupcakes tema kuning n putih..Makcik sblh my dear yang buat ni..sedappp....n then ada tersesat Pinky decos for me..so sweet..so touching..those yg interested, can pay a visit to her blog...:D

Sebelum kami berpindah ke Bangi at the end of this month..Me n my dear nekad nak mkn buat kali terakhir di restoran Warung Pak Ali somewhere @ my nearby home...Sememangnya..kedai ni masakan mmg sedap2 bangat okay..x tipu...Marvelous...harga berpatutan..puas ati n yg penting no preservative (MSG) added)..Balik rumah senyummm kekenyangan...heheh..we ordered Ikan masak 3 rasa..adalah masakan lain like masak Stim..sweet sour...semuanya best..serius x tipu..silalahh berkunjung....slurpppp...errkkkkkk...yummyyy!

Kudoss...to me n my dear..coz bulan ni terima mcm2 compliment n other stuff..I really want to share the compliments n happy stuffs but mcm poyo jer...huhuh...only few frens n family jer yg tau..Oh ya..to my BIL congrats! your expecting...take good care of ur beautiful wifey..

N to my older Sis..Rohani..Anie..Cikru..yg bakal balik dr great britain..may u have a safe journey..safe return..and get as many as u can all the Pinky-pinky stuff yg ada kat sana okay...special request dr adikmu yg tercintasss ni...hehehe



Adioss...Amigoss...



Wednesday, October 20, 2010

Malang berbau....

5 comments
Yep..kalau tengok pada tajuk post ni bukan typo-typo tp realiti..hmmm x tau nk sedih ke trauma ke...geli-hati ke...marah ke...macam2 perasaan ada semasa kejadian malang tersebut..

Tanggal 15 Oktober 2010 (Jumaat) jam 6.30 pm, tragedi Oktober berlaku dirumah kami... seperti biasa me n my dear balik keje sama2..Tiba jer depan pintu pagar 1st thing yg mesti n wajib aku tgk is tingkap 2nd floor umah sendiri..Nak tgk Koko lepak2 santai tepi tingkap..huhuh..Then baru tgk foyer depan rumah..Pelik bin ajaib nyer seingat kitorng xde lak kami buka lampu kt foyer ni..then tgk tong sampah n tempat sidai baju berada di kedudukan lain...Hati+ jantung+limpa n semua organ2 dalam badan ni dah macam mengembang n mengecut laju mcm kereta F1..N benda pertama terdetik kt kotak fikiran is 'OMG! am im being robbed'...My dear pun buka pintu pagar n rushing ke pintu rumah kami n then mmg betul sangkaan kami...Tingkap terbuka luas n grill diumpil keluar hingga pecah simen2 dinding rumah..Sebelum masuk umah my dear tanya letak brg kemas kat mana..then me terus p ke tempat rahsia n Luckily Alhamdulillah si penyamun hidung belang tu x jumpa brg2 berharga..But Unluckily si pencuri telah meninggalkan 'najis' mughallazah kt umah kami...Grrrr grrrrr geram tol! kambing gurun punya penyamun...Ramai sedara-mara n few frens yg tahu ckp maybe rumah kami ni...

Teori 1:
ber'pagar' so dia boleh masuk but x ley keluar..if nak keluar kena tinggalkan 'tanda'..

Teori 2:
Ilmu pukau..so that org rumah x perasan berlaku kecurian..(perasan pe nyer..sah2 umah x de org..)

Teori 3:
Penyamun ni nak menguatkan ilmu batin derang so kena tinggalkan 'tanda' di beberapa buah rumah..

Teori 4:
Maybe penyamun x nak bagi diri dikesan..so, kena tinggalkan 'tanda'...(yekkkk....bagi kat anjing pengesan polis pn ntah sanggup ke x anjing tu nk hidu...yekk yekkk....)

Teori 5:
Ni teori dr kami..teori psykologi...agaknya si penyamun ni bengang x jumpa brg2 berharga kt umah kami..so nk bg dia puas hati dia bg 'hadiah' pd kami...(silap rumah la brooo..)

So, slps buat aduan polis..n lps polis dtg menyiasat maka polis pn x dpt nk tlg..just boleh buat rondaan lebih kerap n amik gambar n buat statistik pecah umah di area kami...N beberapa nasihat telah diberi bagi mengelakkan rumah kami dipecah masuk again (minta2 dijauhkan)..TQ abg polis..

So..kesimpulannya drpd topik blog hari is ada juga malang yg berbau...bau najis...eeeee..yekkkk yekkkk....


P/s no pics added..(kang korang tgk pics terus x de selera sebulan..)..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails