Thursday, May 31, 2012

Nurul Hanani 3 months old

What can i say bout this lil cutey pie..hmmm she's 3 months, 1 week & 1 day old today..My lil gurl Nurul Hanani..Alhamdulillah during this time, living wif my 'mini me', Hanani x pernah jatuh sakit lagi..Insyaallah I'll keeping up the good work of baby sitting my own child..(tepuk bahu sendiri..huhu)..

 Hanani genap 3 bulan @ Muar

Hanani's new development is trying her butt off utk mengiring then cuba utk meniarap sendiri..huhuh..Mama n Papa excited tengok dia bersungguh2 nk meniarap..yeah we already recorded that moment..

Cuma 1 jer habit my cutey pie ni yg susah nk buang is during her sleeping time, Mama or Papa kena ada sblh teman dia tidur sambil BF..some of families on my side said Hanani is 'antu nenen'..huhuh..

Nurul Hanani..Mama n Papa luv u always..





No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails